Solstrålar i mitt trim

Bilbo ville bli julfin. snygga ben och tassar och ett rengörande bad...Mm så skönt tyckte han. Och eftersom vi tjuvsmakat på julen så fick han också röda fina rosetter... är det jul så är det :o)
 
 Lucas behövde bara få sina tassar och klorna klippta... å jag kunde inte hålla mig... han fick julrosetter han också... :o)
 Chilie ville få huvudet trimmat och öronen...  hon fick rosetter även hon... de blir ju så glada både vovvar och mattar...

Sedan har det varit djurprat idag igen... full dag  i dag, med råge.

Nya diskussioner med försäkringsbolaget...Grr vad förbannad jag blir... jäkla skit... undrar om jag ska hota med media... tror ni det hjälper...? Tyvärr kan jag inte byta bolag för jag får ju inte krutov försäkrad eftersom han är sjuk... men min nästa hund ska jag inte !!! anlita Agria igen... never.

Jag ska nu sätta mig i soffan med vatten och ostkrokar tror jag... jag har inte läst bloggar på hela veckan tror jag... det har varit bara för mkt med krutov och alla dessa jäkla samtal hit och dit...  kanske i morgon... på fm kanske jag orkar och hinner då..
I morgon förresten tycker jag ni ska gå till Norra Skolan för där blir det julmarknad... Jag kommer att vara där för att sälja lite hundgodis...NYTTIGT hundgodis... lite annat smått och gott... ni behöver inte handla heller utan kom och "språka " vetja....

huj


Kommentarer
Postat av: Margaretha

Du får väl hota men "Plus Sverker"....dom blir dom kanske skrajsna dom dummingarna....grrr...

Kram på er

Margaretha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback