bandy eller dammsugare,..hm det är frågan

Gårdagen bjöd på en hemma match för sonen mot SAIK... de fick slita ont .... tyvärr missade domaren att matchtiden gått ut... TROTS att jag som sitter som match speaker och sekreterare talade om att det är 1 minut kvar av matchen och fick ok av domaren... så gör SAIK avgörande mål på  11 sekunders övertid. !!!! det sved rejält i baken ... matchen var väl ingen höjdar match men oavgjort hade väl varit ok ändå... ja ja så kan det gå..

Kalas lite senare som bjöd på mkt mkt god mat...mums tack eva och per !

Dagen idag kan nog bli en bra dag... bara - 11 grader, solen verkar komma fram, tyvärr lite  "glännit " men det kan bli en kanon dag.
Sonen ska följa P 16 till Sandviken idag... och jag har besluts ångest om jag ska följa med eller inte... sonen sa att jag behöver inte följa....  jag både vill och inte vill.... jätte kul att följa å få träffa folk, se bandy mm mm
Men är jag hemma så är ju det kanon skönt... det händer ju inte allt för ofta att jag är hemma... men å andra sidan är jag hemma så skriker nog dammsugaren efter mig... fan fan fan

Nä nu urartar detta inlägg med en massa trams så det är väl bäst jag avrundar..

Ha en bra söndag

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Hi, hi! Har du triss i fan?! Skämt åsidog; synd på förlusten.

Vilken härlig skuggbild på hunden! Kanon!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Cissi

Snabeldraken (dammsugaren) är ett tråkigt verktyg... Gjorde ett storröj här igår och låste in den i skåpet så jag slipper se eländet... Men det blir ju rätt fint efterråt.. :o)

Urmysiga bilder här nedanför!

2009-02-15 @ 11:48:00
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: soffie

ja fyy vilken tråkmåns den är dammsugaren den har jagat mej med idag!

trist med matchen ,

ha en go kväll

2009-02-15 @ 19:28:07
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback