Fredag

Oj vad tiden som vanligt bara rusar fram, förstår inte hur fort veckorna går... suck.

Det har varit 2 lugna dagar... på ett sätt lite tur då jag fått en formsvacka... i går eftermiddag låg jag hela em och kvällen...  kom jäkligt plötsligt efter sista hunden... då var det precis som proppen gick ur... jag bara låg och vilade.. orkade inte blogga, orkade inte läsa, orkade ingenting...bara vara lat.

Idag har Robin och Anna kommit å fikat... så gott... vaniljhjärta njöt jag av... mums..

Snart ska jag till Ulf... han står för matlagningen i kväll...  ska väl slänga mig i duschen först...  Denna helg har jag faktistiskt inget speciellt för mig ... jo tamefan... inte i morgon men söndag... hundträning söndag morgon kl 9,00 i ridhuset och på em årsmöte med hundklubben...  men lördagen har jag inget... helt otroligt märkligt att inget har smygit sig in i almanackan...

Här bjuder jag på lite godingar...
Selma som ville bli badad och borstad.


Endast tassar och nos för Toya idag
 
En 12 årig kille blev som valp på nytt... å rosa rosett fick han, ruskade dock av sig den...förståligt ;o) men den svarta behöll han på till barnbarnens glädje...
 å efter  
Ett rengörande bad och frissering av tassar och ben och lite här och där, är det många som vill ha.
   
å efter
  här ser ni skillnad, en tass frisserad och en inte.

Tovutredning och rengörande bad och enkel putsning gjorde susen.
 å efter

Kommentarer
Postat av: ejmis

Är det inte svårt att bada katter?

Postat av: Kajsa

Men herre jisses, vilken skillnad det blir. du är verkligen duktig, kats!

2009-02-07 @ 17:55:16
URL: http://ashima.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jätte fina klippresultat!

Är själv intresserad att bli hundfrisör, var har du utbildat dig?

2009-02-09 @ 11:32:02
URL: http://bjorklins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback