go kväll

Dagen idag började med en tävlingslydnad blandad med problem lösning... en för mig mkt givande stund ... mkt för att man ser  Före och Efter... en stor skillnad på så kort tid... och föraren/matte fick känna en stor AHA upplevelse... härligt..

Sedan en promenad med hundarna och många telefonsamtal... Tack Mia / Trimkompaniet för din uppmuntran...


Eftermiddagen tillbringades här....
 i Ovanåkers kyrka... för att säga farväl åt en gammal släkting...

Bara att komma in i kyrkan gör att man blir så handfallen tycker jag... Jag kan sitta och bara vara... kommer på mig själv att jag inte tänker på något, inte känner något, inte ser något utan jag bara ÄR... det är som om luften går ur mig och jag är inne i en bubbla... hör inget ser inget mm mm... sedan kan jag upptäcka att .. sinnena kommer smygandes lite i taget... man kommer tillbaka till verkligheten... jag blir alldeles tagen av kyrkan ... av välbehag tror jag... låter konstigt när vi är där på en begravning...  det är på någotvis som om smärtan gör gott i en...

oj nu svamlar jag så det liknar ingenting....

 Kvällen slutade i allafall med en fika hos anna och robin... födelsekalas  mitt upp i allt....
Vi tittade på småstadsliv...  och många skratt blev det...  en bra avslutning på den här dagen... att få skratta efter tårar...

Nu biter krutov mig i tröjan och sliter ohc drar... bäst jag ägnar mig lite åt hundarna ... har ju varit borta en del i dag ju... de stackarna....





Kommentarer
Postat av: Christina

Jag gillar gå in i kyrkor och bara sitta där och meditera. Förresten vad fin du gör hundarna. Ha det gott kram

Postat av: Carina

Generationer komma och generationer gå...så är det.

Hoppas det blev en fin stund, känner lite extra för de närmate som var där :/

Småstadsliv..visst är den förhärligt töntig.... konstigt nog känner man igen sig i vissa scener :))

2009-02-27 @ 22:25:23
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback