onsdag

snorigt, hostigt och kallt ute... fan.
Men igår sken solen HÄRLIGT...

dagen idag hoppas jag blir lika solig och fin.

Om det går som det är tänkt så hinner jag med både att jobba, vara ute med hundarna och sedan tillbringa kvällen på ÖN... det är BANDY i kväll.

Har väl inte så mkt att tillägga förrutom en liten historia...


En solig söndag i den lilla stadsparken. På en av bänkarna sitter en stilig ung man och på en annan bänk, ett stycke längre bort, sitter en ung kvinna med sin lille son.
Sonen lämnar sin mamma och larvar iväg fram till den unge mannen.
- Hur gammal är du? frågar pojken.
- Jag är 28 år, svarar den unga mannen roat.
- Vad heter du då? frågar pojken.
- Jag heter Fredrik. Vad heter du själv?
- Jonas. Är du gift?
- Haha, nej, det är jag inte.
Den lille gossen vänder sig mot bänken där mamman sitter och gallskriker:
- Mamma!? Var det nåt mer jag skulle fråga farbrorn om?

Kommentarer
Postat av: Carina

Men här är bara -2 just nu och vi bor ju

inet så långt ifrån varandra numera :-)

Postat av: Anna

Mmmm det är många som hostar o nyser nu..hoppas du kryar på dig..kram från Anna..

2009-02-04 @ 17:51:53
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback