Tisdag

Det ser ut att bli en fin dag, men det är kallt. vi hade nu på morgonen -19 grader. DET är inte kul.

Dagarna som kommer är det en hel del problemlösningar och djurkommunikationer. Kloklippningar och lite klippning. Men mest av de första jag nämde. En annorlunda vecka...

Jag väljer att ställa in djurkommunikationskursen jag planerat då det är skralt intresse... 3 veckor kvar och det kan tänkas vara lång tid men inte för mig när man ska planera och organisera. Den kursen är ju ett måste att den blir en höjdpunkt för den som går. Bättre att ställa in nu i god tid så alla har möjlighet att boka in andra aktiviteter mm... än att göra det halv vecka före...  Vi tar nya tag med djurkommunikations kurser längre fram.

Snart drar tävlingslydnads kurserna i gång på allvar... liiiite mildare väder önskas först.

I kväll är det borta match för sonen... i Söderhamn... vi möter alltså Broberg... det blir en kall och spännande kväll...
Bjuder på en bild så blir inlägget lite roligare kanske ;o) denna är från när sonen spelar med P16 hemma i arenan.
Batteriet i kameran dog... så det blev bara denna bild.


   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback