salig blandning

sitter här och tittar ut... det snöar igen... vi har fått  ca 1,3 meter snö totalt...  nu har vi inte det för det har töat undan lite mellan varven men totalt så visar mätningar på det... och mer kommer det... känns som det räcker... MEN hellre snö på vintern än regn på sommaren...

jag är trött och är inte pigg alls... huvudet spränger och näsan sväller igen flera ggr om dagen... märkligt... sedan är jag så otroligt trött på kvällarna...  förkylningen kanske inte har släppt hundra än.. hört flera som varit sjuka och det tog massor med veckor innan allt var i sin ordning... Nä nu har jag gnällt länge nog...

För någon kväll sedan bestämde sonen och jag att vi skulle frossa i detta ...

så himla gott... vi hade dipp till och drycken var rent vatten...;o) jag blir nästan manisk... äter och äter... det är så gott...

I går var det bandy A laget... jag stod och sålde hamburgare mm åt sonens bandylag... han själv ?!...hm nä han skulle inte sälja... Men hans kusin Erik kom och hjälpte mig... vi hade det riktigt kul... Tack Erik. ..har du berättat för din mamma vad som hände..... om vårt skrattanfall ... fniss

Gårdagen bjöd på djurprat och en raggar klippning ;o)
Expos matte ville att jag skulle klippa tuppkam på honom... gjorde mitt bästa... fniss

före
  
 å efter... han har tuppkam från  hjässan till mitt på ryggen... å han fick sådan lyster i pälsen efter badet...
Trots att han är utställningschampion och van att ställa upp sig ... så lyckades inte jag få till en bra bild... märkligt..
så tyvärr syns inte hans raggar frissyr... :o)

Kommentarer
Postat av: Carina

OJ så jag önskar att jag älskade grönsaker lika mycket som du gör!

Får jag välja så är allt sött så himla mycket godare, helt fel, jag vet....... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback