8-2

å det resultatet kan bollnäs vara mkt tacksamma för...fniss... byn hade kunnat gjort några flera.... 
en mkt härlig match tycker jag... byn är för jäkla bra... alla spelare har sådan hög lägsta nivå... alla är bra..



Edling tillbaka på isen och gjorde 2 mål... denna bild hade jag i burken och är nerladdad från EIF hemsida.

En av mina favoriter som har utvecklats otroligt tycker jag är den här



En annan av mina favoriter fick pris som byns bästa spelare ohc det händer inte så ofta att en back får...men idag fick han... nr 68 Peter Törnberg (hittade ingen bild på han i min burk)

Nu ska vi festa med pizza... gott och mkt onyttigt....

Kommentarer
Postat av: soffie

roligt att kolla på,

mmm gott med pizza:O)

ha en goo kväll

Postat av: Anna

Härligt...då passar det ju att käka pizza när man varit uppe på läktaren..

2009-01-06 @ 20:53:26
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag som gått och retat byborna att jag hejar på Bollnäs idag på jobbet....finns faktiskt fanatiker som tycker det är väldigt drykt gjort ;)

Men....ikväll tror jag att jag konverterar tillbaks till Guldbyn igen :)

2009-01-06 @ 21:18:52
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback