anna hjälp igen:-)

Jahapp... jag har haft vånda ett tag men bestämde mig för att slå till... jag har köpt en digitalkamera. Jag hoppas kunna fota lite bättre före ohc efter bilder... och använda den även till hundträning... man kan filma små snuttar med den också...
Men framför allt före och efter bilder...

Hur som helst så har jag fotat nu i 2 dagar och tänkte föra över bilderna till datorn... Sätter i kablarna och vips... händer ingenting...
jaha vad gör jag nu?!... Anna panna kom hem och hjälp din mamma.... NU ;-)

vädret är : .... snöfattigt kan man säga... känns som det är vår.... liiiite tidigt än...  lite små härlig känsla ändå... trots att vintern borde vara kvar ...

Nä nu kommer nästa kund...

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men du det är tur vi har barnen som kan hjälpa oss..

Postat av: Anna

men varför ringer du inte?? :P

2009-01-14 @ 22:56:18
URL: http://chana.blogg.se/
Postat av: ejmis

Ser fram emot många härliga bilder =)

2009-01-16 @ 02:32:12
Postat av: Mia

Vårväder???????????????????

2009-01-16 @ 15:25:41
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback