dagarna går

 Detta är Kattis... vi hade ett bra samtal oss "kats" emellan ;-)

i em fick jag prata med denna häst

 tyvärr kommer inte hennes vackra ögon fram... men så fin


Wille kom för klo klippning och öronrensning, märks att han börjar bli van hantering, han är så duktig 
likaså Puff...  hon har varit hos mig flera ggr nu och det är sååå stor skillnad  här i söta rosaglittriga rosetter:o)

 Här är Selma efter ett rengörande bad, kloklippning och lite puts runt tassarna. Selma fick jag förmånen att prata med också efter badet....

 Sambo har en enormt tjock päls... han ville få ett bad och klippa lite kortare och "tunnas" ur
 svårt att se men det blev stor skillnad....hm inte blev bilderna bättre med ny kameran...  fniss

 go Allis... fick en seriös bild i vintermörkret... krutov och kocco ville leka en stund med bästisen Allis... så hon kom över en stund... den enda seriösa bilden jag fick annars såg de ut så här mest  eller bara rumpan mm... det var ju så mörkt så man fick gå på chans...

ingen bandy... sonen sjuk än.... legat 1 vecka nu... kanske han kan gå till skolan i morgon... men matchen på fredag kan han inte vara med på... han är så snorig och hostig... till och med söndags matchen är hotad....

Han fick gå en koppelpromenad med mina hundar idag... för att se om man kunde få fart lite i han.... men när han kom hem efter nästan 1 timma och flåsade som en gammal kärring och var alldeles klen så fick jag lite dåligt samvete.... usch vicken mamma jag är... huvva.. .. men hundarna blev rastade :o) fniss

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag måste verkligen säga det igen, att jag beundrar ditt arbete med djuren, fantastiskt!

Postat av: Anna

Ja jag är lika imponerad som Mia..Kats du verkar vara en härlig människa som kan prata med djuren..oss kats emellan..ha ha..

2009-01-23 @ 23:06:39
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Carina

Vet du att jag såg dig på håll i Torsdags när jag hastade tillbaks till Gyllengården från min lunch :)

Mmm jag var inte lite less på politiker när jag for hem senare på kvällen :/

2009-01-24 @ 00:09:15
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback