en jobbig dag...

.. idag för krutov i trimmet... :o)

2 löptikar på rad varav den ena i höglöp fniss...  mitt tålamod satte sig verkligen på prov... men tycker nog att jag lyckades ganska så bra att hålla honom lugn och liggandes.... fniss

tyvärr så strular tekniken så jag får inte över bilderna från telefon till datorn... ingen kontakt alls med andra ord... hm


Det blev en pannlampe promenad och jag valde vargslingan... det var lite spännande vid ett tillfälle då hundarna reagererade väldigt mycket och tokmorrade och skällde... jag kallade in dom, kopplade och jag förbi ... hörde hur det brakade i skogen... .. men bara vi gick förbi så släppte jag hundarna igen... huvva... lite kusligt i mörkret är/var det allt....

ska renskriva ett djurprat,... läsa bloggar om jag hinner för att sedan åka till ÖN,... sonen har träning..

återkommer med kort hoppas jag


Kommentarer
Postat av: Carina

Usch jag ryser till när jag läser om din mörka promenad....är det vid Bäck du går dina vargpromenader eller ?

Postat av: Plogflickan

Tycker björnen är värre, men han sover väl nu, kan tro du tog det långa benet för det andra på hemvägen?

2009-01-08 @ 16:23:18
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Men hua! Blir impad av att du ändå vågar!

Men är man en trädkramare så klarar man nog det mesta! Hi, hi!

Kramen!

Ragnvi

2009-01-08 @ 17:56:15
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: soffie

guuu va du är duktig jag skulle bli stollig,

ha en härlig kväll å du om du är dagblind som jag så är det faktiskt fredag imorrn:O)

2009-01-08 @ 19:08:06
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback