ingen sol idag men ändå en bra dag ;o)

jag önskade sol idag men tyvärr den lyser med sin frånvaro....
Tycker att jag mår mycket bättre idag... vet inte om det är alla goa hundar och deras ägare jag möter;o) eller om det beror på att jag också tar en hutt om dagen... sedan jag blev sjuk...

ja ja

dagen har bjudit på en hel del goa hundar som vanligt...

Här kommer Pontus... han kom för han ville bli borstad, badad och frissera ansiktet lite...och trots att han är en kille så vet jag att både husse och barnbarnen gillar rosetterna i håret...:o)
Före
  å efter  

Här är Elsa... hon ville bli klippt och badad

  å efter   
Hon valde vinröda rosetter med strasspärla och glitter

Här är en kille som bara ville få klornen klippta och håren i öronen dragna,( matte klipper honom själv men klorna och örononhåren... det ville hon ha hjälp med...)



Ja dagarna går fort som fan... men hinner inte mer än blinka så är dagen över ...

Det är det okända på TV så jag hinner inte svammla mera nu...

huj

Kommentarer
Postat av: Anna

ja men skål på dig en hutt om dagen är väääligt bra du..ser att du ändå orkat med jobbet..mmm det är till att kämpa på..mmm dagarna går fort när man har roligt..

Postat av: Helena

Vad är det du dricker? Något mot förkylning kanske.

Så fina hundarna blir. Stolta mattar och hussar som ser sina pälsklingar på bild.

Ha det gott.

2009-01-28 @ 22:13:13
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Mia

Det är nog en kombination av båda, som gör att du känner dig bättre. Vad skönt!

2009-01-29 @ 06:47:28
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag kanske måste komma förbi med vår 4-vägs-korsning någon dag för frisering =)

2009-01-30 @ 00:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback