rappakalja igen :o)

i morse när man vaknade upp så var det bara -6 grader... härligt... jag åt frukost och låg sedan i soffan och vilade med en kopp kaffe... när allt lagt sig tillrätta i magen... så klädde jag på mig för en lång promenad...

Kände att både hundarna och jag behövde det verkligen... det är så skönt att gå... å får man inte det så får i allafall jag så mkt tankar och skit som fastnar... jag rensar skallen både på tankar och känslor... skönt... jag lämnde det där och tog mig tid att krama mitt magiska träd också... ( har skrivit om det förr en gång i min blogg)... får alltid så vettiga svar ... ha ha fniss... trot om ni vill... funkar gör det... :o) fniss

(tänk att jag berättar om hur knäpp jag är)

Hur som helst är hundarna nu mkt nöjda efter nästan 2 timmars promenad...
Nu är jag duschad och fräsch... vi ska snart till ulfs mor och far för att käka och ladda lite inför bandyn med stort B...
Byn möter Bollnäs hemma... jag sitter på första parkett i dag... som matchsekreterare...tjoho vad kul... ska bli spännande.. varenda nagel kommer väl att ryka i dag ...

Hur kan livet kännas som det går som en berg och  dalbana... känslomässigt? blir det så för er också? Man kan ibland tycka att man har allt,... men varför är man låg?
Jag har en omättlig egenskap om att hela tiden söka... lära... undersöka...men ibland undrar jag... vad fan söker jag efter? vad vill jag lära mig? ?? många frågetecken... jag känner bara att jag måste ... jag har stor nyfikenhet på många grejer eller inom många "grenar" ... jag kan inte göra allt... eller?
Jag tror att när jag inte har något nytt projekt eller inte har något som jag kan "undersöka" mm då blir jag väldigt låg...

Oj nu blir det rena rama rappakaljan igen...fniss... men jag är nog hungrig nu... fniss... väntar och längtar efter MAT

vi hörs mera...

Kommentarer
Postat av: Maria L

förstår precis hur du känner dig! och så "poppar" det upp saker man vill göra och prova. Men det är väl bra att man inte bara lägger sig i soffan och är nöjd... utan vill vidare på något sätt. Kram!!

2009-01-06 @ 13:01:57
Postat av: Mia

Jomen, så är det nog i livet och jag tror det ska vara så också, tänk vad tråkigt annars!! L

Postat av: Anna

Ja visst är det så...upp och ner...men mest upp..:)raska promenader gör mig glad..

2009-01-06 @ 13:15:42
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Mmmmm ... så skönt´att ha et "kramträd".....

Appropå knäpp så är vi nog det lite till mans....hehehe

Men å andra sidan ...vem sjutton vill vara normal....inte jag iallafall....

Kram

Margaretha

2009-01-06 @ 17:09:17
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Helena

Det är inget fel i att vilja lära sig hela tiden. Jag tror det är utmaningen som lockar. Utan den skulle vi sluta leva.

Kör på bara.

Kram.

2009-01-06 @ 20:05:23
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Alina

Fin blogg!! :)

2009-01-06 @ 20:09:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Carina

Känner igen mig lite ...att ha något projekt på gång ger energi.

2009-01-06 @ 21:22:16
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback