lite dagar som gått

  jag pratade om vår känslor för ngr dagar sedan... efter den fantastiska vinterväder vi haft så slog det om så här inom loppet på ngr dagar.... men nu har vi ett puder så fullt så här ser det inte ut just idag.
  en mkt go häst jag pratade med för ngr dagar sedan.

 jag nyfiken på ... vad för djur har gått här....hm när jag insåg sekunderna efter... efter en stavgångare....fniss

Lite före och efter bilder

Douglas, så tålmodig

... å efter
Alice
 å efter
Alex
 å efter
Teo kom för en liten putsning och rengörande bad... jag fick även förmånen att prata med honom efteråt.

 man ser inte så stor skillnad för han var så blank å fin före :o) men pälsen runt tassar och ben mm blev då lite fräschare.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du gör ett så otroligt bra jobb, kats :)

Postat av: Sara

Nej, jag fyller år i september, är bara döpt i februari. :) hihi.. :P

2009-01-17 @ 18:17:02
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/
Postat av: Maja

Du gör så himla fint jobb med djuren. Önskar jag bodde nära, så skulle du få ta hand om mina :)(speciellt Dilba).

2009-01-18 @ 23:44:31
URL: http://majaskraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback