hoppas på sol i morgon

suck... jag är trött och slut... egentligen är jag sjuk... men med lite alvedon och ipren så klarar med en hel del...

Vissa saker har jag fått boka om... klarar inte av djurprat när man mår så här...
men healing som jag hade igår både på människa och djur, det tycker jag fungerade bra...
och klippning idag,... tycker det fungerade hyfsat också.... Men nu är jag jätte trött... känner jag.....

Men ni får lite bilder innan jag ger upp dagen...

Presley före

å efter


Här kommer Budda, en 10 årig äldre herre... före

  
å efter.... tyvärr inga bra bilder



Idag har Anna hjälpt mig med mina hundarna... tusen tack !

I morgon SKA bli en friskare dag... det måste bara bli så... man har liksom inte tid att hålla på så här å snörvla ...fniss

Kommentarer
Postat av: Carina T

Tur att du kan kurera dig med medicin, kan hända att man måste vila lite också ;)

Krya på dig!



Kramisar!

Postat av: Anna

Inte kul du att känna sig sjuk..men du kämpar på ser jag..krya på dig.

2009-01-27 @ 22:10:07
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilka stiliga herrar! L

Nä, fy för att vara sjuk, jag hoppas det inte håller i sig så länge. Det tar ju så förbaskat på krafterna! Krya-på-dig-kram!!

2009-01-28 @ 06:46:38
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för att du orkade med min lilla Presley trotts att du är sjuk.

Han blev jätte fin och jag ser att han har ''snus läpp'' på efter-kortet..haha.. det är han verkligen speciallist på =o)

Krya på dig!!

2009-01-28 @ 18:52:01
URL: http://cherrylipps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback