Gissa vilken kändis !

 Flera pippin såg vi:o)

En mkt vacker miljö har campingen i västervik. En Lisa för själen verkligen.
 
 min "lille" son:o)...  mjukglass i hamnen hann vi med också  här "vimmerby" folket.
 den högra båten och båten nedanför...


Till gåtan.... vilken svenk manlig världkändis inom musik äger denna båt? ngn som vet?
Jag kan jag kan jag kan....:o))

Flyga helikopter hann vi med också
  

Å så hann vi med Speedway :o) !!
 ser ut som tuppar som går och sprätter i hönsgården..men se det var det inte... det är förarna som kollar in underlaget.... ler
 
 en för ögonen mkt hemsk olycka inträffade i allra sista heatet... men tack o lov gick då alla därifrån på egna ben...

En kväll övertalade maria mig att jag absolut skulle testa spikmatta jag som sover så dåligt och med all värk jag har mm.. jo då hon övertalade mig.
Sags och gjort...
sonen gav sin mor lite uppmuntrande ord...- försök å stå ut de första 5 minutrarna då jag höll på att avlida efter 2 sekunder.. och skulle ligga i 20 minuter. Att bara ligga still så där är INTE min starka sida så jag laddade med tidningar mm. Jag plågade mig igenom 20 minuter !!! nä inget för mig inte... Men hade inte räknat med min marias utfrågning om hur det hade gått till mm...
Jag skulle absolut INTE läsa tidning... man ska ligga absolut stilla ! så jag fick bakläxa och var "tvungen" att göra ett nytt försök kvällen efter... lika hemskt var det men ngt hände...efter ca 5-10 minuter var smärtan absolut inte lika stor...  blev allt lite skönt avslappnad...


Nu har vi avklarat västervik... nu har jag bara öland kvar att visa:o)

Kommentarer
Postat av: soffie

ååå va fina bilder du visar,

men spikmatta det låter inge vidare;O)

wow vilken båt men vem har den?

Ingen aning?

du måste berätta!

Postat av: Sara

Jag vet jag vet!!! :)



2009-07-16 @ 13:38:15
URL: http://donotlietomeanymore.blogg.se/
Postat av: SOFFIE

bra nu vet jag cool båt,

ha en toppen torsdag

2009-07-16 @ 18:26:52
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback