händer inte bara på film

Dagen har varit hur bra som helst... lång med mkt givande... 3 hundar att klippa, en häst att prata med och en privatsittning.... som blev mkt känslosam.... 3 st från andra sidan kom. Så synd att jag inte kan ge er detaljer för det är så mäktigt.

Bilder på hundarna kommer senare...  hinner inte nu....

Fick ett mess från anna där det stod:

Hur hög är oddsen på att man fastnar i hissen när man precis har duschat och ska åka ner och lämna nyckeln i bara handduk?

Jag kliade mig i skallen och satt och funderade...hm detta ville jag knäcka... för det var ngt med det ... hm jag kände att det var ngt lurt ...hm vad kunde det vara...jag försökte pila ner i meddelandet för att hitta svaret men det fanns inget...TILL slut fick jag ge mig... jag kunde inte lösa detta.... utan skickade något halvflamsigt mess tillbaka att jag tyvärr inte kunde svaret....
Fick svar direkt.... händer mig i allafall...

Jag ringer upp henne...Hon står i en hiss... i bara handduken... hissen har fastnat... ett gäng brandmän försöker få ut henne...fniss....

Vill ni läsa hennes historia så varsogod


http://chana.blogg.se/


i morgon ska jag och krutov träffa en ortopedspeciallist.... .. hoppas på svar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback