kaos i hemmet är bara förnamnet:o)

Började jobba 06,30 i morse... NU är jag klar... kl är 20,00.... ingen lunch eller rast. Jag gjorde i ordning 2 mackor i morse och en panna kaffe... som jag kunde käka under tiden jag torkade en hund...

Trött i kroppen som bara den...

Orkar inte lägga in bilder, varken på alla härliga hundar eller från vår lilla semester... det kommer..

I morgon ska jag jobba också. Sedan någongång på em /kvällen kommer Mia från Trimkompaniet... alltså min "fröken" från då jag gick utbildningen. Hon och en väninna till henne kommer hit och sover över. De ska ställa ut sina hundar på Alfta utställningen. Det ska bli kul att få följa med och vara springpojk under utställningen... se hur proffsen gör;o)

Så söndagen tillbringar jag väl på utställningen... denna gång utan egen hund då krutov fortfarande är halt.

I morgon efter trimhunden jag ska göra MÅSTE jag försöka ta tag i lite städning också INNAN främmandet kommer....
2 resväskor som ligger på köksgolvet än, från i går... en massa post, tvätt, disk mm mm

Att huset är fullt med hundhår spelar mindre roll ;o) då det är 2 hundmänniskor med x antal egna hundar med sig...

Ska bli en himla kul helg hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Carina

En snabb semester tripp sedan en rivstart på trimmet....du har en turbo i din kropp tror jag.

Hoppas vi ses på söndag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback