120 knyck ÅÅÅ det ska inte regna i dag ?!

oj oj vad det är att göra nu... inte bara i trimmet utan vid sidan av...:o)
i går började jag 06,40 i trimmet och var klar 17,00... ingen rast ingen ro.. jo jag hann med en liten koppelrastning mitt på dagen.

Det var matlagning x2 (tonårs son som är ständigt hungrig) storhandling, rastning och träning av hund, skära grönsaker, kyckling, skina, ost.... ut i skogen och hämta björk , stryka mm mm

Propparna började gå så fort jag satte på 2 plattor på spisen så jag gav upp vid kl 22,00 ,....kände då att  nä nu måste tanten vila,... ta en kvällmacka och te... tyvärr somnade inte jag förrän långt efter midnatt... legat och snurrat halva natten...suck.. ja ja man får sova en annan gång...

 upp  vid 6 i morse...det regnar ute... men men det ska det INTE göra enligt väderleken.....
Jag tänker på STUDENTERNA....
...börjat koka pasta... och fixat lite och nu måste ja ut till en hund...


Har så mkt kvar att göra studenten och innan alla kommer och äter....
måste rusa... det kommer bilder och mera rappakalja men som sagt dagarna är tokfulla...
Ska jobba i kväll också eftersom jag är ledig mitt på dagen så det blir väl kväll från trimmet runt 22,30 tror jag...
Kanske i morgon att jag orkar skriva och lägga in bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback