äntligen lite sol

solen tittar fram nu på eftermiddagen... vädret har väl inte varit till sin fördel den sista tiden... så jäkla kallt.

Ser väl inte ut att bli så mkt bättre heller framöver men man får ta vara på alla små stunder... som just nyss..

Har suttit ute på altan,.... fullt påklädd då det är kallt i luften men så skönt mot ansiktet... tänkte läsa lite i en bok som jag har hållt på med sedan i julas men blir aldrig klar... men efter 2 meningar så lutade jag i kull mig i stolen och blundande och njöt verkligen av solen mot ansiktet... härligt... mera sol :o)

Tyvärr måste jag in och börja på med maten... men medans köttet tinar så sitter jag här en stund...

I går vad det fest med stort F... årets fest...100 års jubilums fest för EIF föreningen... tyvärr kunde jag inte gå av flera anledningar... men jag och hundarna hade det härligt hemma...  Men har pratat med flera som var där och det hade vara grymt roligt.... kul när de arrangerar något så stort att det blir lyckat...

Tror det var ca 1200 personer där...å tänk då på att i Edsbyn bor 5 000 st... ca..

nä nu plinga micron... nu måste jag lyfta på arselet och göra lite mat..
huj

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm precis du..jag måste oxå göra lite mat nu..men såå kallt har inte vi..typ 15 16 grader iaf..

Postat av: Margaretha

Knasigt väder det har varit idag....sol,regn,sol,regn om vartannat....fast det är ju bra för man får motion när man ränner ut och in...hihi.

Hoppas maten smakade bra....

Kram på dig

Margaretha

2009-06-07 @ 17:52:12
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Kats,

ringde just till 48-åringen och hon nämnde att du har en blogg nu har jag surfat runt lite, kul att du gjort något av er härliga gård och att du verkar pyssla med vad du gillar - härligt! Hoppas allt är bra önskar jag och goldentiken Ruskan nu 5 år. Hörde att ni skulle förbi Nyköping, här är länken som ska motsvara Gästabudet på Borggården i år, premiären har inte varit så jag vet inte vad det blir. ochgora/Slott_Kulturliv/Forestallningar/ComedyArtTheatre/" rel="nofollow">http://nykoping.se/sv/guiden/Seochgora/SlottKulturliv/Forestallningar/ComedyArt_Theatre/

Kram Ulrika

2009-06-09 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback