Fniss på måndagskvällen

Jag hade lärt min man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod han i 
tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt. Han hade varit därute i cirka två 
sekunder då han ropade: "Vilket program ska jag använda?" 
"Det beror på" svarade jag, "vad står det på t-shirten?" 
"Manchester United" svarade han. 
Och så säger de att blondiner är dumma.... 

----------------------------------------------- 

"Det är allt för varmt för att ha kläder på i dag" säger Erik när han kommer 
ut ur badrummet. "Älskling, vad tror du grannarna skulle tänka om jag 
klippte gräset naken?" 
"Att jag tog dig för pengarnas skull", svarar hon... 

----------------------------------------------- 

Q: Vad kallar man en intelligent, läcker och behaglig man? 
A: Ett rykte... 

----------------------------------------------- 

Käre Gud , 
Jag ber om visdom till att förstå min man, kärlek till att förlåta honom och
tålamod för hans skiftande humör. För du vet Gud, att om jag ber om styrka, 
kommer jag att slå ihjäl honom! 
AMEN 

----------------------------------------------- 

Q: Hur undviker du att din man läser dina mail? 
A: Du ändrar "Inkorg" till "Bruksansvisning" 

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Ha Ha tack för morgonens skratt!!

Postat av: Marianne

Vill skicka en STOR kram och ett STORT tack för sällskap och support på DM:et, det finns väl bara du som kliver upp kl 5.00 på morgonene o följer med som "coach" på tävling!!! En sån fan-klubb kommer jag aldrig mer att få!!! hi hi....

hälsar Marianne och Allis.

2009-06-17 @ 16:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback