mera vovvar och mina funderingar

Har precis kommit hem från en liten promenad. Vi har gått 5 km. Det är inte långt alls men det är Krutovs 3e 5 km runda nu sedan han fått börja vara lös. Helt klart blir han trött... märkligt hur mycket han har tappat tycker jag. Bara å hålla tummarna att han inte reagerar i kväll. Tänkte först gå milspåret för jag läääängtar verkligen efter den men kom på att det är nog lite väl långt ännu för krutov...
 å många bär blir det,... kanske...

Många undrat över hur det går med Kocco... jo hon har hjärtfel och det är inte medfött utan hon har fått det nu. Det är vänster klaff som inte fungerar som den ska, den har börjat bli förtjockat och den stänger inte. Det innebär att med tiden kommer hjärtat att ta mycket stryk och det blir en hel del följdfel av det så klart. Men just nu har inte hjärtat hunnit börja tagit stryk ännu så för tillfället får hon leva ett ganska så normalt liv... jag får gå långa promenader men inte cykla som exempel....
Det här felet är tydligen ett vanligt fel bland cavaljer, tax och boxer.... fick jag förklarat för mig.

Dagens hundar 2 klipp och ett djurprat.... men annars en lugn vecka...
Ett rengörande bad är aldrig fel tycker Koffie
före  å efter
å Trasan ville bli sommar fin
före  å efter
 å efter
före  å efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback