regn regn regn

jäkla skitväder...  Grrr säger inge mera för det blir bara en massa svordormar...grrr

I går klev jag upp 05,00 för att åka till söderhamn. Det var DM i Försvamaktshund. Mina hundar är/var sjuk när uttagningen dit var så vi kunde ju inte vara med. Men min älskade granne Marianne var med och vann KM och tog sig till DM....
Så klart jag ville följa med och stödja henne och Allis. Allis är en underbar golden tid på hela 10 år...
De gör sitt absoluta yttersta och gör det så jäkla bra att det blir en silvermedalj.... de blev alltså 2 i DM. Nu har de stor chans att ta sig till SM....  hurra hurra hurra !


 den här nosen är det absolut inge fel på... det blev full pott ,10 p, på att hitta spåret och att hitta vindfiguranten !!!
 här är hon redo inför sista grenen, uppletande....
 en trött och nöjd Allis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback