Svenska flaggans dag...

...är det idag.

Den Svenska flaggan vajar på Sveriges Nationaldag

I går 5 juni var heller ingen dålig dag. Det var som värsta 50 års firande... det bara ramlade in
SMS grattis....å som ngn sa fyller du inte det då?! ;o) fniss fniss... NÄ inte än.
En vanlig födelsedag och alldeles ojämt.
Så här firades dagen...


EN BLÖT HUNDPUSS ...fniss startade dagen..

Vi träffades alla utom mor, far och faster... då mamma var lite dålig ,... vi får äta tårta med dom en annan gång.
Men vi andra mumsade taccos,... så gott... jag tog mig faktiskt ett glas vin till....

Sedan snodde jag ihop en tårta... med nonstop på...

Ett fint smycke av anna och robin fick jag... så glad jag blev... det ska jag ha på studenten...blir bra till nya klänningen:o)
2 kg ? om det räcker,... salta/hallon döskallar
trisslotter och en liter tacco kryddor...

Tack så mycket.
Sonen då..... jo han kom i allafall ihåg å säga grattis ...fniss det får man vara nöjd med...suck (lik sin far)

här följer lite goa före och efter bilder
  

full av tovor  nu tovfri och kan springa i skogen för fullt
sist men inte minst Iris med alla pussarna
  

Kommentarer
Postat av: Carina

Grattis !!!

Puss av en vovve fick du också...lycka ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback