andra sidan

Ibland händer saker som man inte kan förklara,
iband händer saker som man inte förstår.
ibland händer saker som man bara måste tro på... fast man inte kan bevisa det.... Betyder det ingenting? eller?

Ibland tror människor BARA på sånt som forskare kan bevisa....Hm varför är det så? hur tänker dom då?
Visst jag kanske många gånger är alldeles för blåögd ......


jag hade för ett tag sedan en privatsittning... Jag visste som vanligt absolut ingenting om den som kom ...fick heller inget säga i  till mig.

Jag hann bara sätta mig så kände jag att vi hade någon med oss... Det är min skyldighet att beskriva vem som kommer så mottagaren vet till 100 % vem det är... då först får jag lämna ett meddelande...

Eftersom jag har tystnadsplikt så kan jag inte avslöja ngt men det slog mig efteråt...
HUR kan man bortförklara allt detta... var kommer alltifrån OM man inte får det av ngn... ALLT som stämmer, det är saker som bara kunden och den på andra siden känner till...
Existerar inte detta bara för att forskarna inte kan bevisa och förklara? hm... 

... kunden fick träffa sin  bortgångna mamma och det blev en stor tröst och lättare att fortsätta jordelivet...
Är det inte underbart? Det tycker jag i allafall.... Bevis? funkar? inte enligt  forskarna. Lurendrejeri? ja enligt forskarna

alla har vi vår tro och det är fritt fram att tro vad man vill...

En grej som hände i stallet... har vittnen... satt och klippte en hund och radion var på ... satt och lyssnade på radion samtidigt som jag  små pratade med en kompis som satt i soffan och drack kaffe....
Helt plötsligt tystnade radion.... tog ngr sekunder  så sa jag: Men vad hände med radion....?
Jag ställde mig upp för att se om jag nådde radion... (jag kan ju inte lämna hunden vid bordet.).. nådde till av och på knappen allt för att konstatera att JO den var fortfarande på....men tyst. ??!!

Nä jag har inte tid att kolla sa jag och satte mig och fortsatte att klippa hunden... Min kompis klev upp för att hjälpa till och kolla vad som hände med radion.... Då upptäckte han att volymknappen var helt avskruvad.... stod på av.....??


Hur i hela friden förklarar man det?  .....Nä det går inte.....

Kommentarer
Postat av: fia

Visst är det sjukt hur vi döms för vårt yttre hela tiden? läs min blogg :) kram!

Postat av: Carina

Allt går inte att förklara vetenskapligt....det är nog mycket runt oss som vi inte alltid tar till oss i farten.

Ibland vågar vi inte se det, men den det finns nog även saker vi ska ta det varligt med ....men runt dig är det posetiv energi, det är vad jag känner :)

KRAM

2009-06-06 @ 16:51:28
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Jag har frågestund i min blogg nu, så passa på att fråga vad du vill!:)

2009-06-06 @ 20:03:40
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: soffie

men va spännande,du är alltså ett medium kallas det så,jag tycker sånt där är jättespännande men jag har aldrig vågat gå iväg,

en fråga bara,kan du se nåt hos folk även om du ej tänkt se nåt?

hoppas du får en go kväll

2009-06-06 @ 21:08:31
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Det finns mycket vi inte kan förklara, det är bara att acceptera...

2009-06-07 @ 12:37:25
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Carina

Magi :-)

Du är som ett medium vad jag kan förstå då.

Jag har varit på seans några ggr i grupp men inte lyckats få någon kontakt medmin pappa som jag har hoppats på men jag kommer gå fler ggr, skam den som ger sig!

2009-06-07 @ 14:58:24
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback