lite hundar

Lite hundar bjuder jag på... det har varit många djursamtal och efter renskriver jag på datorn. Det gör att jag inte kan sitta och blogga, läsa tidningen på nätet mm mm.. Då är min data tid fylld....
Men nu har jag  lite tid över..

Aron var inte så långhårig med han fick fina ben och lite mindre hår i huvudet.
Ett rengörande bad med specialbalsam ville denna sköna goding  å toffs i luggen fick hon också.

 hm inga bra bilder. före bilden för mörk syns inte hur han ser ut... å efter bilden kom jag på när matte var på väg ifrån stallet... fick springa efter... fniss men den bilden blev inte så mkt bättre...MEN snygg blev han.

 Han ville bli valpklippt och få ett rengörande bad... med öronhårsdragning och kloklippning.
 å efter.
  En äldre vovve... ville bli frisserad... klippt och badad mm¨... å efter
 så skönt att bli av med all päls...

tyvärr glömde jag kameran inne vid ngr hundar så jag har inga bilder... suck

Kommentarer
Postat av: Anna

Men så stiliga dom blir..är dom inte rädda..eller känner dom på sig att här är det lugnt.....mmmm så är det förstås.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback