sista natten med gänget..

fniss nä tok inte så illa... men sonen har sista träningen i kväll...  känns lite konstigt...  nu finns det ledare som lagt mkt mkt mera tid än jag på laget men ändå... TÄNK vad mkt tid jag kommer att få över ,... eller....

Sista matchen hade de i lördags... en träningsmatch mot Norrtälje... vi vann med 10-0. Sonen fick spela på en för honom alldeles ny position.... defensiv mitt... Ledarna var lyriska om hans insats... vi har hittat daniels pos i laget... så otroligt duktig...( fast han brukar aldrig göra bort sig menade ena tränaren) Han blev till och med jämförd med forna Nicolaij Jarovitz.. Det ni, det är inte illa...
Jag stolt som fan... och tar ju åt mig av äran av att vara mor åt sonen ;o))..  fniss..


Nu är det bara en sak kvar efter i kväll.... lagets avslutning... där vi hittar på ngt annat... men det återkommer jag med.

2 dagar kvar !!! SM final i bandy....

Kommentarer
Postat av: Mia

Håller alla tummar i bandyn, vet du!! L

Fast jag egentligen är Brobergare...eller Bollnäs....äsch, jag vet inte :-))

Postat av: Carina T

Ja nu håller vi tummarna i morgon, kom in på min blogg så får du se vad vi förberett till våra pensionärer i morgon =)



Kramisar1

2009-03-20 @ 18:47:24
URL: http://ozzyeddie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback