söndag

en tillbakablick
av bandysöndagen är...
en skitmatch igen och förlust och en kanon match men förlust ändå...

Sonen har gjort ett mkt bra slutspel och jag tror han är nöjd ändå...
Vårt lag spelar ju inte på lika villkor då vi är 94 or men vi har inte fullt lag utan har 1 st 95, 2 st 97or ohc 1 st 98 med.. ibland har vi ngn 96 med...
Det finns inte tillräckligt med 94 som spelar... och endast 1st 95a... så vi har inte så mkt att plocka upp..

att möta bara 94 där många är både 1 och 2 huvuden större, tyngre och starkare är inte alltid så lätt...  så jag tror ändå när den värsta besvikelsen lagt sig att de känner sig rätt nöjda ändå.. att vi kan spela jämt med lag som tillhör toppskicktet av sveriges 94 or.
    

Här har jag glömt å visat en liten goding..
Före
 å efter allt hår  

Citat av Alexander Pope

Det finns fler historier om trogna hundar än om trogna vänner.......

Kommentarer
Postat av: Mia

Bra jobbat i bandyn, tycker jag ändå! L

Attans vad hår den vovven hade, du!! :-)) Men fint som vanligt när du gjort ditt...

Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Håller med Mia här ovan; bra jobbat!

Och du då! Hur mycket hinner o orkar du! Har nog läst ikapp lite!

Kramen!

Ragnvi

2009-03-02 @ 08:11:28
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback