Tisdag hela dagen

Byn fick stryck i går trots att jag satt som match sekreterare och att LW-Balsta  ( mitt gamla jobb) var boll sponsor... det har aldrig hänt... Byn brukar alltid vinna när LWs är bollsponsor och de brukar alltid vinna när jag sitter som sekreterare... ( fast... de vinner ju alltid hemma...hm...)

Men inte i går.. jag tyckte matchen var en spännande och bra match... tiden gick så jäkla fort bara... den hann inte mer än börja så var den slut...

Det som är det tråkiga... jag hade önskat att sirius var på andra siden så byn skulle fått möta dom i en final... Jag känner starkt för sirius... och de är kanon duktiga.... vinner de är de väldigt värdiga vinnare som gör det kanon bra... Det är inte länge sedan vi här i byn upplevde samma som sirius gör nu... kommer ni ihåg känslan...? Det gör JAG...

Dagarna som går bjuder på många djurprat.. problelmlösnignar och det har jag inga bilder på... Idag blir det både klippning, tassfrissering och djurprat... så jag hoppas på lite bilder.

Tränar lydnad för fullt då jag har som plan att starta III snart... han gör det dock inte lätt för mig min lille kruttebus... då han i sin iver hittar på lite enga moment i momenten... mm  Men jag har tränat lite små pass i några dagar och förhoppningsvis fått honom att koncentrera sig lite mera på vad han gör... vi får se om jag lyckas vända hans tankar rätt...

ja inte ska det vara lätt inte... fniss fniss... man lär sig otroligt mycket på att ha en sån här bus hund ... ha ha och många skratt blir det.... å många tandagnissel också för den delen...

Nä nu ska jag samla ihop mig och gå en promenad med hundarna innan första kund för idag kommer...

ha en bra tisdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback