Påsken har börjat

Eftersom våren lyser med sin frånvaro så tog jag in den till trimmet i stället .. Anna och jag nöjda med att ha vårpysslat lite  nya dukar, ny vas, nya blommor, nytt fat med små ljus på... Det räckte för att få lite vårlik känsla.


En jätte snäll kille före  å efter
Vad är det jag nu har fixat till de 4 fota ?? vad gömmer sig ... jo alla 4 fota har vi börjat fira påsk med  ett varsitt påskägg får de... vad som är i... en hemlis än så länge...

 Selma har blivit badad och efteråt lägger hon sig i sin korg med sitt ägg

 Lilla Heidi har blivit opererad för ett tag sedan och rakad på ryggen... så här fick vi fixa till frissyren så det inte syntes så mycket, en vår kort frissyr :o)  lite förvånad över påskägget blev hon allt... är det mitt ? undrar hon ;o)

Chippen före  vill blir vårklippt...  så fin så fin...  å så glad och nyfiken han blev över sitt ägg...

Kommentarer
Postat av: Anna

Nyfrissade och vackra för vårpromenaderna..oemotståndliga när Kats har stylat dem..mmm så är det..du är så pass duktig du.

Postat av: maria

Vad du är gullig som ger dem vars ett påskägg!

2009-03-31 @ 21:44:39
URL: http://tootoolah.blogg.se/
Postat av: Carina T

Vad häftigt med påskägg till dina kunder.



Men nu hoppas jag att våren är här och att vi har härliga dagar framför oss.



Kramisar!

2009-03-31 @ 22:12:11
URL: http://ozzyeddie.se
Postat av: Mia

Jag sitter bara och ler när jag ser dina bilder på före och efter, jag tycker du är så himla duktig!!

2009-04-01 @ 06:34:42
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback