Lördag man minns

kl ringde 06,00... hade en del att göra innan bussen skulle gå 8,00.  Sonen vill som vanligt inte vara med på bild..
1,5 timma senare stannade vi på Gävle bro för att sträcka på benen och kisspaus förstås

Liten matsäck hade vi som vi käkade på bussen men väl framme i uppsala käkade vi ... gillar inte burger king... nä inge gott...

Vidare till O´lerys där det laddades för fullt   vet att det inte ser ut så men ... vi är spiknykter... jag lovar .
 kortege genom uppsala  så härlig stämning, å goa jänter träffade man också  .. å allas vår KIMMO ... hejja kimmo !  Så äntligen börjar det dra ihop sig... äntligen värmning på gång  ..
Härlig stämning fortfarnade... tyvärr kommer det så jäkla mkt folk där vi står så vi står som packade sillar... kan knappt röra armarna...
Spelet var inte det bästa byn spelat, långt därifrån tycker jag... nu tänkte jag skriva lite om själva spelet hur jag uppfattade det hela men jag orkar inte... det slutade så här i allafall.

   just det...Västerås SM guld... några västeråsare pekade fulfinger åt vår klack... så tragiska människor !!! suck...medans andra tog ex kuben i hand och var trevlig.. finns ngr västeråsare som är ordentlig då ;o)

Men bästa laget är ändå ... Kameran strulade så jag hann aldrig fota laget som stod och tog emot våra heja rop... men ni ser ngr i allafall...

jag är oerhört stot över att vara röd och blå.... Heja byn heja byn...  En ändå mkt härlig dag trots att vi inte nådde ända fram... Å mkt trevlig stämning i bussen hem hade vi... som någon sa... Vi kan förlora med stolthet... laget har varit så jäkla bra under hela säsongen så varför gräva ner oss nu...

Har tränat hund i dag men det gick inge bra...  vädret... bara å bita i hop och träna vidare... det snöar och krutov gilllar inte att bli kall eller blöt om magen och pungen... han är en riktig fjant...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback