hundar hundar hundar

Storpudeln Mozart före  (här har jag börjat klippa lite när jag kom på att jag glömt ta på kroppen)

 efter   efter 4,5 timmar, med kisspaus, så skulle man kunna tro att gärna lämnade oss i trimmet, men se han ville vara kvar... han flörtade riktigt med mig...fniss...

 Golden Molly ville ha ett rengörande bad, tassfrissering och lite frissering "här och där", Bilderna före och efter blev inte bra så jag bjuder på bilder mitt i mellan ;o) Sofie torkar henne.  visst hade hon fina ben före men så mkt finare efter

Lasa Apson....... Före  å efter  med rosetter


Sally före  här håller Sofie ( min pryo) på att föna henne torr  å så här fin blev hon.

Kommentarer
Postat av: Christina Emman

Tack Kats för "uppsnyggningen"! Ville knappt på på skitiga gator igår kväll.

2009-03-26 @ 08:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback