från kloning till husvagssemester :o)

Jag har haft en otroligt underhållande morgon:o)

Har hunnit med husvagns semester, en resa till garden och karlsson, jag har varit på en gårdsfest, har hittat gömda and ägg, och hönsägg och raggsockor.. det har varit semesterdagar oc h lite längre semestrar,.... det har varit födelsedagar, det har varit blommor och trädgårdar... kloning och massor av arbete... barn och gulliga hundar.

Tack alla mina bloggvänner för en roande morgon... TYVÄRR så gick det inte att lämna en ända kommentar till er... fick bara felmeddelande.....  mkt märkligt...  kom inte in på min egen blogg ett tag....

Är precis in kommen från en liten lite koppel promenad med hundarna... laddat kaffe som är precis klart.
 Skulle bara testa å se om jag kom in på min blogg... å de gjorde jag... så då passar jag på att tacka för en härlig blogg morgon med ER.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Visst är det tråkigt när man inte kan kommentera...jag vaknade tidigt i morse och var ordentligt bloggsugen...tur det gick att läsa i alla fall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback