Morsdag



firar vi inte idag... det gjorde vi i går....
vi mammor på gården jag, moster och mormor (alltså syrran min och vår mamma) Vi firade oss i går... vi grillade och fikade kvällen lång...det var så varmt och skönt så vi kunde sitta ute på kvällen...  det händer ju inte allt för ofta att man kan göra det.

De vackra blommorna fick jag av anna och nelly...fniss jo hon fick vara med på kalaset också... Men hon gillar inte mina hundar trots att kocco gör allt hon kan för att vara snäll.... krutov lyckas alltid skrämma halvt i hjäl henne...suck... Nelly morrar alltid när hon ser krutov... förstår inte ;o)...fniss fniss
Den lill kissen kommer att bli en bestämd lite dam hon... det märks redan nu... man så hon har vuxit... något kort att bjuda på?... nä kameran var inne... och bortglömd.

Solen skiner så härligt och det är varmt... måste bara gå ut och njuta av den så länge det varar... suck ska ju bli dåligt lagom till balen...  men de har haft fel förr :o)... så vi tror inte på det ännu..

ha en bra söndag, morsdag

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmmm du det är en sagolikt härlig helg..kan tro att ni firade så pass igår..och du..det gjorde vi med..tre rätters och en massa trevligt snack kring bordet..vackra blommor du..kram på dig min vän..från Anna

Postat av: Mia

Jamen, vilket väder vi har haft! Snacka om högsommar, å du..visst kommer det att bli bra till balen, det måste vi tro på! L

2009-05-31 @ 21:49:55
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja visst har man glömt bort att det är pingst. Men den har jag aldrig firat ändå, fast det var skönt med en extra ledig dag som man hade förr.

Hoppas pingsten och morsdag har varit bra.

Kram Helena

2009-05-31 @ 23:08:14
URL: http://solgudinna.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Godmorgon! Jag håller tummarna för dig att vädrets makter står dig bi på balkvällen! Brukar typ vara vartannat år med fint eller dåligt väder känns det som!

Du får gratta vovvarna i efterskott du! Och jag hoppas att hjärtljudet inte är så allvarligt!

Kramen!

Ragnvi

2009-06-01 @ 07:43:30
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Carina T

Glömma människor när de fyller är en sak men djuren??? =))))))))) Grattis till dina vovvar!



I morogn kommer monstret ;)



Kramisar!

2009-06-01 @ 11:26:03
URL: http://ozzyeddie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback