på 3 dagen uppstod de döda

Ja märkliga saker sker... men detta är så sant så sant... eller vad hände?

Både tomas och jag kunde konstatera att Klara var död... jag har kunnat sätta min årslön på att det var hon... vi hade stor sorg i huset... inte kul alls. Jag begravde henne dagen efter.
Visst var jag mycket förvånad över att min kloka katt hade blivit ett offer för biltrafiken... hon brukar inte gå över vägen så,...visst kunde det hända men ytterts sällan... så är oturen framme...

hur som helst... 3 dagar senare !!! kommer klara och går över gårdplanen... Jo det är sant. ??!!
Jag vågar inte gå och titta på graven... fniss..ursäkta jag måste få skratta åt elendet...

Vem har jag då  begravt??? vem hade en kopia av klara? vem hade hennes dubbelgångare?
Vi här omkring har aldrig sett en katt som liknar klara... lite koll på grannarnas katter och de halvvilda katter som springer här... Men vi har aldrig sett en till klara katt.....

Jag känner mig som en skurk och jätte dålig djurägare som tog fel...men det är säkert... visst det var mörkt kl var runt 22,30. dåligt med ljus men jag vet nog fan hur mina djur ser ut... helt klart.... trodde jag...

Men den som hade kopian klara skulle väl må bättre av att veta att hon är död och begravd och inte gå och leta efter henne...
Känner ni någon som känner någon som har en klara katt uppe vid norr så kanske det är hon jag har begravt.... för det är väl inte klara som klivit upp ur graven....

Kommentarer
Postat av: Anna dansar in

Men himmel..som det kan bli..Klara är återuppstoden...va..nä..men hallå..jag kan inte annat än skratta..men så härligt..nu har du Klara-Underbara kvar..

Postat av: Carina

:0 :0 :0

.... Är det sant???

Konstig känsla ni måste fått...

Nio liv har de sägs det.

Men vems katt är det tro :/

2009-05-06 @ 21:21:23
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Carina T

Nog för jag hört en "skröna" om en kanin som försvann.... men det här var ju helt otroligt ;)

Hade gjort som du skratta åt eländet, man undrar vem som letar sin "Klara".



Kramisar!

2009-05-07 @ 17:12:00
URL: http://ozzyeddie.se
Postat av: ejmis

Jag förstår att du blev förvånad!!

2009-05-09 @ 16:49:08
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Mia Ö

har du inte läst Djurkykogården ......

2009-05-11 @ 11:51:24
URL: http://www.hundhar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback