fd gatuhund och en nybliven utställningshund

Här är Pepsi. Hon är en fd gatuhund i Portugal. Här är hon mycket tovig och jag började tovutreda henne
men med ägarens tillåtelse valde vi att raka henne kort för det skulle vara bäst för henne.
Men visst blev hon så söt... och så stolt hon blev över rosetterna... så glad.
Hoppas jag får hemside adressen till hjälporganisationens hemsida här i sverige... så kan jag lägga ut en länk.




Sedan vill jag visa upp en annan goding... fick ett gulligt samtal i går... Ägaren sa: jag ville bara berätta....

De hade varit på utställning och fått så fin kritik och fått fina priser
( han var ju nyfrisserad av mig och domaren tycket han var så fin )

Så de hade nu fått blodad tand på utställnigar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina priser och renrasig och fin absolut....men mitt hjärta smälter när jag ser den lilla Portugisiskan :)

2009-05-11 @ 22:06:55
Postat av: Carina

1 kg lättare minst skulle jag tro, oj vilken skillnad...till det bättre helt klart! :-)

Postat av: Malin

Hej

Tusen tack för det jätte fina jobbet du gjort med Pepsi!Om du går in på vår hemsida www.hundrondellen.se under galleri/adopterade hundar välj 2008 och november så hittar du lilla tjejen på bilder hur hon såg ut innan hon kom till Sverige.Det känns så underbart att se henne så vacker och välskött! Tack snälla du och även till Inga och Egon som har öppnat sitt hem för henne.

Mvh

Malin Danielsson ordförande Hundrondellen

2009-05-14 @ 10:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback