Dagen idag

Har varit mycket blandat känslomässigt... inget försäkringsbolag har ringt upp mig och jag har inte haft möjligheten att ringa upp själv... många tårar idag igen...

Djurpratet gick mycket bra...  tack o lov har jag en förmåga att inte tänka på någonting ibland i allfall..fniss

Mellan kunderna i dag fick jag till en skön skogspromenad offroad... jag gillar det jättemycket, att bara gå rakt ut i skogen och se naturen... det är bra för gamla tanter, unghundar och halta hundar... :o)

Fick ena fina bilder... efter ett antal !!! försök... hur många suddiga som helst...men till slut så..

"Lillebror"... Qasper

    

 Kocco, världens bästa kocco:o))
 Krutov, min älskade kruttebus
(ser ni det jag ser i hans blick? )

 naturen är vacker

usch ja... tårarna väller fram... jag är nog väldans känslig nu...fniss

Tur jag ska ner på ÖN och kolla när sonen tränar... så har jag något att göra i kväll... ska rasta hundar också så klart...

Ha en bra fredag kväll


Kommentarer
Postat av: Carina

Min vän...jag förstår nog ditt dilema ganska bra.

Minnet av Ronja är lätt att ta upp till ytan.

Jag skulle bestämma över hennes öde :/

KRAAAAM

Postat av: soffie

men å va jobbigt för dej skickar dej massor av styrkekramar,

ÅÅÅ vilka vackra bilder på dina fina hundar å naturen,

kramen

2009-11-21 @ 10:19:43
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback