En bra dag idag:o)

Solen lyser idag... det är bara så underbart...
Jag har varit i skogen med hundarna. Var ute i 2 timmar.. gått offroad eller oplogat som jag också brukar kunna säga...

Stackars krutov är som tickande bomb och jag kände att nu orkar jag inte mer NU måste han få vara lös och springa springa springa som är hans stora passion i livet... Det får bära eller brista...

Har gjort lite uppletande  med hundarna... Jag har också tränat lite skott med dom... ja svartingarna bryr sig ju inte men lillebror måste ju tränas. Han är ju ovan skott så det är bara å träna på... Det blev skott under lek och passivitet.



Träffade 3 st rådjurs jägare i skogen .... de var så trevliga och det gjorde inget alls att jag var och "skrämde" bort rådjuren för dom... Nä fortsätt du att vara i skogen sa dom...
En jättesöt drever tik hade dom också...

Hittade 3 st potatis plättar i frysen... tråkigt som fan men mätt blev jag... tog hallonsylt till så jag slapp känna smaken av plättarna... gillar det inte,.. men huvudsaken man blir mätt.

Nu ska jag snart slänga mig i duschen för att sedan åka ner till ÖN... ska sitta som matchsekreterare i eftermiddagens A lags match... Blir nog kul det...synd bara att gå IN när solen äntligen är framme.

I kväll händer det roliga saker .... tror jag :o) hundklubben har klubbfest... å jag ska gå... min kära kompis Maria bjuder mig...tusen tack i förskott....
Det händer ju inte allt för ofta att jag går ut ... så det här blir kul för tanten ;o)

ha en bra lördag

Kommentarer
Postat av: Carina

Hi hi...hörde allt när ni smidde planerna om festen.

Hoppas det blir en härlig fest :))

Postat av: Mia

Hoppas verkligen att du hade kul igår!!!! L

2009-11-22 @ 18:33:56
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Hoppas festen var kul!

Ha det gott!

Kram Kerstin

2009-11-23 @ 15:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback