helg helg helg

Skrev jag som rubrik för 1 vecka sedan... dåligt uppdaterat av mig men det finns förklaringar till det. Jag har många hundar att visa före och efter bilder.
Jag har en rapport om Rehab träning i strömsholm i tisdags mm
Vill passa på att tacka Maria och Emelie för att ni hjälpte mig med hundarna Kocco och Qasper när krutov och jag var i strömsholm och på resande fot i 12 timmar... tusen tusen tack...

Förra fredagen gjorde jag planka och skulle titta på bandy på tv med anna.
Den här fredagen bjuder jag på planka och ska titta på bandy på tv med daniel... ja här varierar man sig !

I morgon väntar Järvzo och vargarna...  det ska bli jättekul. och apporpå vargar så tänkte jag direkt på vilt överhuvudtaget....
En kompis till mig hade LO skit på gården. En mamma med 2 ungar... ja se är det inte varg så är det björn eller lo... hm... inte behöver vi åka till järvzo... vad ska vi dit och göra ?!

Lite bilder från förra helgen. krutov, qasper, nelly, olga och nelly, jag och alla hundarna, jag och lillebror
    


Kommentarer
Postat av: maria,urax,zeke,trixi

så mysigt det ser ut med dig,casper på golvet,fniss...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback