Promenader hit och dit

Precis hemkommen i från ICA... handlade lite sånt där som man måste komplettera. mjölk och bröd typ... kände att jag höll på att smälla av blodsockerfall... inte likt mig alls. Lät blicken glida över hyllorna och så fastnade ögonen på....
Se hela bilden








Tänk vad gott att "mola" ... ett helt gäng in i truten... man smaskar säkert så omgivningen blir irriterad... och så ska man ha ett stort glas kallt vatten till...smaksens

Nog hundra år sedan man åt tuttifrutti.... å så gott...


Har varit ute och "lekt" lite med lillebror i dag..
Vi har kommit till del 2 i vittringen... så kul.
Metallen griper han så fint. Tränar bara gripandet. 
Rutan del 2 är vi fortfarande på,... där kommer jag nog att ligga ett bra tag till ... har ingen som helst bråska ju...vi bara leker.
Plats sitter nu och lika så ligg... börjar förstå ligg under gång. Inte säkert långt ifrån men han förstår.
Fotgåendet har jag börjat med och för det mesta så går han super i 3 meter... max.... vi leker ju mest sitt fot, flytta stjärten ...
Han har många fina egenskaper lillebror.. så det är blir spännande.
Längtar till nästa träningsläger som är i början av maj... Jag som trodde det var i april.... måtte det inte krocka med den ev resan till koncentrationslägret auswitsh som sonens skola ska åka på... och jag får följa med.

Se hela bilden








Annars har dagen varit lugn. mkt lung. Ngr hundar på besök. kommer bilder. En och annan promenad med hundarna. Krutov behöver ju en helt gäng med koppelpromenader ju.

I morse var jag uppe i skogen med hundarna... fick en sådan stark känsla av att jag måste ta med koppel för jag kommer att träffa grannen... kocco och hennes ena tik är inte så där jätteförtjust i varandra. Vi kan gå promenader ihop men vi får alltid passa dom. När jag parkerat bilen och släppt ut hundarna. Stoppade kopplen i fickan, ja utom kruttes förståss....  så gick vi  rakt in i skogen... oplogat som jag brukar säga... vi gick och vi gick. Så skönt... helt plötsligt ser jag kocco och krutov börjar markera ljud... jag studerar dom mkt noga för första tanken är ju björn eller varg... men jag kände en behaglig känsla men samtidigt var det lite kusligt för man undrade ju VAD de markerade då...
Jag lockar med mig hundarna men de stannar upp gång på gång och markerar... till slut får jag med mig dom.

Helt plötsligt ringer telefon... det är grannen... Är du ute och lägger spår frågar hon...Nä jag bara promenerar... Hon fnittrar lite och säger att vi går nog ganska så nära varandra för hennes hundar hade gått och vindmarkerat åt mitt håll och hon hade först trott att det var rådjur... ena hennes hund är lite små sugen på rådjur... he he.. Sedan hade hon skymtat min bil så då förstod hon att det var vi...

Snacka om att ibland är intutionen stark. fniss

Kommentarer
Postat av: Carina

Jaså du molar i dig du, själv gluvar jag sånt när jag äter t ex Ahlgrens Bilar, gött e d!

Kram Carina

Postat av: soffie

mmm det är gott det att käka alla på en gång,

va roligt det låter med spårningen,

Må bäst

2009-11-09 @ 19:19:53
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback