söndag och måndag

Söndagen tillbringade jag ute... ni vet ni som läst tidigare inlägg att jag kom hem 02,30 på natten efter en KANON fest... mina hundar väckte mig kl 05,00... fick dom att lägga sig igen MEN tror ni jag somnade om...ICKE...
kl 8,00 gick jag upp och ut med hundarna.... så trött och seg...
Men med frukost och en liter kaffe ungefär så blev man som ny igen...

kl 10,30 bar vi i väg ut i skogen några tollar ägare och jag... lillebrors syskon och uppfödare... vi la spår och sedan tränade vi lydnad...
Det regnade och var värsta söndags, bakis väder egentligen... men vi var ute vi... :o)) Hemma kl 14,30 ungefär ... var det bara att slänga sig i duschen... svira om... ner på ica och handla lite, köpte mig en hamburgare på Pelles för jag kom på att jag inte ätit något sedan frukost... och så ner på ön strax efter 15,00... sonen hade träning...

Väl hemma.... med ostkrokar i famnen... somnade jag ovaggad i soffan..... vaknade och förflyttade mig lite senare till sängen...
Men det var i går det... idag har dessa hundar fått sig ett skönt bad mm


 Koffie ville få ett bad och bli genomborstad.

 Snoddas ville bli lätt frisserad och badad

 Sally som är en pudelblandning ville bli tovutredd men det var så mycket att det mest skonsamma för henne var rakmaskin...
Jätteduktig trots att hon aldrig varit inärheten av en maskin och tork mm mm

I morgon är en ny dag...
och om inte isen smält igen i Söderhamn så väntar en bandymatch där kl 19 i morgon kväll för div III laget...vårt.... så kul :o))


hörs i morgon


Kommentarer
Postat av: Mia

Som alltid blir jag så glad när jag ser vad du gör med djuren...det ger mig sån glädje!!!

Kika in till mig, du har nåt där som är ditt! L

Postat av: soffie

va fina de blir när de kommer tilldej:O)

kramfrån sola i Karlstad

2009-11-24 @ 12:57:51
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Snacka om total make over.... L

2009-11-24 @ 18:32:13
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Bra att du hade kul på festen!!

Kram Kerstin

2009-11-25 @ 09:08:43
URL: http://www.foggens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback