ang energier och hur vi går ihop eller inte

 Kocco  Krutov  Qasper

 Klara   Olga
Det här är djuren i min flock... å så brukar  nelly komma på besök.

 

Tänk hur det är med energier, hur olika vi går tillsammans osv.
Bara i min flock...
där går Kocco oftast ihop med alla bara de gör som hon vill...
Krutov går i hop med  alla, utom mot Nelly, och Klara tycker att ha n är  lite jobbig men står ut med honom.
Men Olga gillar krutov.
Klara gillar verkligen Qasper. Olga däremot tycker Qasper är jobbig. Olga gillar jättemycket Nelly. Men Klara gillar inte Nelly. Qasper har inte träffat Nelly ännu så där vet vi inte...
Hängde ni me?! :o)

 


Kommentarer
Postat av: Carina

Energi eller kemi.....jag gillar verkligen Kats mycket...men raggsockan har nog lite andra vibbar ;)) men respekt har hon inför en sådan lugn och känslig person.

KRAM på dig...gick så hastigt så det hanns inte med idag ju :)

Postat av: maria

Jag instämmer med Carina ovan. Jag gillar också Kats jättemycket!!! KRAM

2009-10-10 @ 10:05:14
URL: http://tootoolah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback