Anna kommer :o)

I kväll kommer anna hem... härligt. Tänkte vi skulle käka planka... och mysa riktigt... om det nu går att mysa med halvgalna hundar omkring sig.... *ler*

veckan har gått mkt fort... och jag återigen glömt fotat före / efter bild...  men en kan jag bjuda på
  å efter  

 

I dag bjuder dagen på djurprat...

Lillebror förvånar en, han ser lite valpklumig ut kanske men icke sa nicke... igår från stillastående ! tog han ett skutt rakt upp på mitt skrivbord och landade i tangentbordet !!!. så nu är jag härliga tassavtryck överallt... jo jag har försökt städa upp lite men rester av dom finns ;o) he he

Igår ringde en kompis... frågade om jag ville lägga spår... jo gärna det hade jag tid med... då "springer" jag ut dom nu sa hon...wow... vad snällt... När jag skulle packa in oss i bilen så var inte bilen hemma... Morfar hade lånat sin egen bil...hm...*ler* så jag fick ringa min snälla granne...Får jag låna eran bil...JA självklart...

Tack tjejer för att ni är så otroligt gullig och alltid ställer upp!!! spårläggare och bilutlånare denna dag... tack.

Spåret gick kanon... han går som på räls.... tror säkert han skulle klara ett snällt elitspår...  inte ett kuperat eller svårt terrängmässigt  utan på längden och vinklar... det tror jag faktiskt...
För han är jätteduktig i spåret. Noga, går nästan hela tiden i kärnan, tar vinklar bra mm mm Jag kan berömma den röda hur länge som helst...Det blir spännande till våren... se hur han språrar då efter vinter uppehållet...

 

å nu känner jag att svammlet kommer... nu är det nog kaffedags...

ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Anna ..tassar in

Härligt trevligt med en Anna i huset...gott gott med planka..mmmmm kram på dig på er..

Postat av: Mia

Ja, nog har du fullt upp! L Ha nu en härlig myshelg :-))

2009-10-31 @ 09:01:48
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: maria å aston

haha, Qaspers brorsa Aston är också en känguru...

Hans senaste roligaste lek är att hoppa jämfota (jämtassa? :) ) upp för att pussa mig!! Han lyckas, jag är ju inte mer än 1,5 meter över havet men ändå...

Eftersom jag blir så full i skratt när han gör sådär så tycker han att det är ännu roligare! Tokiga hund!

Kul att läsa om dina upptåg här, lycka till med vovvarna och din träning. Är impad hur långt du har kommit med "lillebror" - måste nog lägga på ett kol med min lydnadsträning!

2009-11-11 @ 10:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback