äntlingen en lugn lördag, eller....

behövde inte ställa klockan... det tycker jag är så skönt. Nästan varje helg är det ju något...  så det gäller att man tar vara på varje gång man inte behöver ställa klockan...får vakna i lugn och ro.... hm ....??!

Hur tänkte jag igår ?! när jag gick och la mig?! med 3 hundar i sängen... igår fick jag nämligen för mig att låta hundarna komma upp i sängen om de ville... de får alltid lägga sig på deras plats, de får ett kex var som de ligger och smaskar på... "en nattiemacka".. men de kom upp en efter en och faktiskt har vi sovit ganska så skönt...

Men hur tänkte jag då??!! inget alls ! fick jag sova ut tror ni? Nä inte om man har en krutov... han är morgon pigg nr 1...   hans stökande och goa sätt att försöka få upp mig ur sängen resulterade i att lillebror vaknade och så blev det bus i sängen...JAG gjorde allt ngr tappra försöka att ... gå å lägg er... det har mina svartingar lärt sig. MEN inte lillebror...NU var han vaken fullt ut och tyckte det var SUPER kul att leka i sängen...  suck...

Ja ja jag hann ju fixa lite med bloggen...  kanske jag hinner läsa lite också... jag ska snart ut och leka med lillebror...

Jag har försökt fota lite på svartingarna och lillebror framför allt då eftersom han är ny i flocken och flera vill se han lite....
Men det är inte så lätt...

Nu får ni sätta in er i den här situationen... Det är mörkt i rummet, jag ser att lillebror och krutov ligger och är go... jag famlar i mörkret efter kameran... fotar men första kortet var blixten av... jag famlar på med den... fotar och han hade satt sig upp och huvudet borta på lillebror ...suck bild nr 1 var det...

Bild nr 2 ...Olga börjar fånga lillebrors uppmärskamhet, bäst jag skyndar mig att fota... Mm blev bra :o) tur som fan.
bild 3... hans nyfikenhet på mig blev för stor... där hann varken jag eller kameran med...



idag väntar annars nästan ingenting.... bara hundarna och jag då sonen lanar...
men mellan 14 och 17,30 har jag för mig att det är ska jag ner på ön och jobba lite...

Det är KM på klubben men av flera anledningar stannar jag hemma... men ett stort lycka till alla ni som tävlar om KM titeln.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaha du...det är inte lätt med djuren....inte alltid dom vill som vi L

Postat av: maria,urax,zeke,trixi

såååååå söt man kan va,lille bror!!!

alltid lika svårt att få bra kort,men va fasiken,man kan titta på korten ändå,fniss....

imorgon får du mums..mums åt vovvarna,kikar förbi runt halv 9,ca...

hade bra

kram från oss

2009-10-26 @ 15:13:14
URL: http://mallenutt.zoomin.se
Postat av: soffie

haha har du tre hundar i sängen jag tycker det är trångt när min lilla flicka Nellie kommer till mej,

Va fina de är dina hundar,

gokväll

2009-10-26 @ 19:31:55
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna smyger in

Himmel du har fullt i sängen du :)lite mysigt kan jag tro....men trångt..

2009-10-26 @ 19:38:42
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Tjena! Var ett tag sedan jag kikade in här! Och du har fått tillökning?! Kul! Lycka till!

Kramen!

Ragnvi



PS. Fy vad tragiskt med hunden o vargen...

2009-10-27 @ 11:27:20
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

He He känner igen detta med valp/unghund vi har ju fröken Myllys 7 mån som smiter i mellan på mycker, "för hon är ju bara valp o så söt"

De får oxå komma upp, men de är där bara en stund de vill hellre ligga hårt o kallt... ;-)

2009-10-27 @ 17:57:36
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Lena&Ulf. Ebbe&Lisa

tack snälla kats för vad du gör för våra kära vovvar!! PS. dom sover varje natt i sängen med oss.DS. och för tillfället luktar dom ljuvligt av ditt schampo:))

2009-10-27 @ 20:05:13
Postat av: Margaretha

Den lilla röda söteinge,,,,, E det en Tollare ????? Jag måste få veta !!!! dottern hade en sådan när hon bodde i Norge. Jag saknar honom såååå mycket ... En sån fantastiskt trevlig (men krävande ) ras.....

Kram på dig

Margaretha

2009-10-27 @ 20:31:34
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: nilla

är det dina hundar ? båda två ? :D

2009-11-01 @ 17:50:53
URL: http://nilsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback