Seg dator är bara förnamnet...

Vad gör ni?  Får jag vara med?  lillebror ligger gärna med storebror   och moster kocco vill helst sova själv ngn annanstans i rummet.

 här är han, lillebror eller lilleman eller rödtopp eller rödingen alias Qasper

Qasper är lika stor som Kocco är nu...  men mindre än krutov... trots att han bara är dryga 4 månader.

Han är en mkt go, snäll och glad vovve. Krutov gillar honom jättemycket... de dagar krutov mår jättebra så leker de jättemycket och krutov lyser av glädje... vissa dagar orkar han inte lika mycket...

Kocco däremot är fortfarande den elaka/stränga mostern .... men idag,.. nu ska jag skvallra och nåde mig om kocco får reda på att jag skvallrat....;o) idag gjorde hon lekinvit till honom.. de ni... men hon slutade tvärt när hon såg att jag tittade på... nån måtta få det vara...  men det kommer nog... tanten blir nog mera leksugen skulle jag tro.

Vi har testat lite spår, lite flytta stjärten övningar, lita gripa övningar och lite sitt fot mm... men bara testat..

Han är jätteduktig med rumsrenheten... så skönt så skönt. sover hela natten... det är min krutte älskling som väcker oss...han är morgon pigg han....

lite hundar från trimmet... jag har glömt fota ngr stycken... ursäkta...

 Mini har tagit examen :o) I måndags var han hos mig efter ett antal träningstillfällen. Han blev nu badad, fönad, rakad, klippt och kloklippt... ååå han var lika glad för de... gladare hund får man nog leta efter fniss... han blir så himla glad att få komma till trimmet... han är så himla gullig..
Här har vi satt upp en fin rosett, blev kanske inte så tjusigt men vi tyckte att dagen i ära så skulle han allt få en fin rosett i håret....

 Malte ville bli helrakad

 Ranger ville få ngr tovor utredda och ett rengörande bad

 Lukas har jag bara en efter bild på, men han blev frissera och badad.

Ursäkta men nu skiter jag i det här... datorn tar så himla lång tid på sig... tagit 35 minuter att lägga in de här få bilderna... jag ger nu upp...

 

 


Kommentarer
Postat av: maria

Så söt! Jag hade inte förväntat mej att han redan skulle vara så stooor! I mina tankar ser jag en liten 8-veckors valp :)

Postat av: Carina

Han ser verkligen ut som en "lilleman", hoppas jag får se skymten av honom imorgon :)

2009-10-08 @ 18:20:27
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback