En vecka med lillebror

Det ska börjas i tid.. lillebror tränas i att vara med mig i trimmet på eftermiddagarna. På fm får han vara med kocco inne för ensamhetsträning. Hon är jätteduktig och lugn.. där har han en bra förebild. Samtidigt får krutov lite ensam tid med mig på FM i trimmet.
Så här kan det se ut
... han ligger och sover..  och så passar jag på om det blir en lucka... så i fredags så fick han bada och fönas... och vi klippte klorna för andra gången denna vecka.. alla 4 tassarna även denna gång... så duktig så..

Så här kul tyckte han det var att bli fönad :o) hm... ta mig härifrån ... säger han...Men när jag inte gjorde det så gav han upp och det gick jättebra...



Veckan med lillebror har gått otroligt BRA, FORT och det varit jättekul...  man känner lyckan strömma igenom kroppen.

Man ser att även mina svartingar gillar den nya... kocco har lekt lite varje dag med honom mellan fostringarna...fniss... oj oj vad sur hon ska bli om hon visste om att jag avslöjar allt här....fniss Men jag tror alla smälter för lillebror... 


Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Oj en tollare som flyttat in hos dig, En röd skönhe. Lycka till!

Postat av: ejmis

Kul att det går så bra...han är verkligen jättefin =)

2009-10-11 @ 19:04:18
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Carina

Men guuuu så söt han e, han håller ju på att skolas in då alltså ;-)

2009-10-13 @ 20:29:52
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback