helg helg helg

Så skönt kväll... börjar med att tacka syrran som lämnade tv och bandyns första minutrar för att hämta min Anna... hade tjorvat ihop sig med skjutsen ända hem till mig... och jag hade plankan klar och väntade... kunde inte lämna den för antingen skulle den då blivit bränd och hade jag tagit ut den så hade hundarna mina garanterat smakat av den...
Så tack syrran !

Anna och jag fick en kanon kväll... med ljus, planka och bandy på tv... hm bandy ja... byn spelade inte på topp kan jag säga... men jag är inte orolig. De har ett mkt ungt lag ! klart de fick lite nerver  mm... det kommer säkert att bli flera "floppar" under säsongen men det måste man ta...  de kommer att bli super bra med tiden..
Jag tror på dom i allafall.... heja byn

Hundarna fick faktiskt vara i köket för det blev lite för mkt för Nelly med 3 hundar... lillebror har ju inte träffat henne tidigare så vi tog det säkra före det osäkra..

Nu snart ska jag träna lite hund, sedan umgås med anna när hon har vaknat..... och på em ska jag till ön för att sitta som speaker i 2 matcher...

ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Carina

Planka, gottigt!

År och dag sen jag åt en sån.....kan bero på att jag inga plankor har!

Men min mor har, dags för ett lån alltså :-)

Postat av: soffie

roligt med bandy,

ha en goo söndag

2009-11-01 @ 10:13:44
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Christina

Det är bra med syskon, ni verkar ha haft en härlig kväll. Ha det gott, kram

2009-11-01 @ 15:34:04
URL: http://mammastina.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Mums....låter som du har haft en lyckad och smaskig helg ;o)

Kram på dig

Margaretha

2009-11-01 @ 20:41:17
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback