stor sorg..

men först lite godingar, säger bara en sak.... Mm :o)
   
Pryon Klara hjälper till att sätta rosetter på öronen...
En hel del djurprat både i går och idag... jättekul.

Men det hemska jag måste få tala om... Jag är inte drabbad men en nära kompis  brorsdotter....

Igår i mörkret var dottern i huset  ute som vanligt och tränade/lekte och rastade en av familjens hundar... de har en åker/fält i direkt anslutning till sitt hus... så kommer en eller flera vargar och det uppstår ett slagsmål mellan hunden och vargen, som flickan hör...  så blir det tyst !...

De letade i mörkret i många herrans timmar... tyvärr tyvärr hittade de hunden ihjälbiten och ihjälsliten i stycken...endast 100-150 meter från bostadshuset.... så himla tragiskt och hemskt...

Något måste göras ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hörde det när jag åkte hem från jobbet på radion....hemskt :/

Är ganska glad att jag har en liten harig raggsocka som håller sig nära......men vid stugan, har vi skogen riktigt in på oss. Då kan hon faktikst följa med "sorpojkarna" en bit på grusvägen. Det häder även att Macken som bor där håller sig från vissa ställen ibland...en klok gammal gubbe är han vid det här laget...om det nu hjälper.

Postat av: ejmis

Fy så hemskt med hunden och vargen...=/

2009-10-20 @ 19:18:24
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback