"Kats" & Dogs ;o))

Får jag presentera Selma. En mkt vacker kisse som har fina resultat på utställning. Hon kommer till mig regelbundet för bad och borstning. Snart ska hon till Norge på utställning.



Flera godingar
Här en cocker blandning, en tik som gillar skog och mark. Tyvärr;o) så mycket att det fastnad i pälsen... mkt tovor. Det gick inte att rädda pälsen så vi (matte och jag) bestämde att jag skulle klippa henne ...kort. Men vi sparade lite på huvudet och svans.
  

  

 
En pudel /cocker blandning ville bli kort klippt   
Lea är ganska så nybliven mamma... valparna är nu 4 månader. Hon ville få sin päls ren och mkt lätt frisserad.
Man kan se att hennes päls ser tjockare ut på efter bilden.
   

 å så lilla goa MINI... han var på besök för 3 ggn. Så duktig att vi kunde klippa hela honom. Vid nästa besök väntar ett bad och mera noggrann frisyr klipp. Det klarar han nog av då. Så duktig.

Inga bra bilder...suck ibland är det svårt att få till det... Men hundarna underbara
 Alice efter   Malte efter
Lagottona Astrid och Vera kom på besök.

Astrid  ville bli tovfri, badad och klippt  Medans Vera bara ville bli badad

 Har bara en efterbild på denna goding... han ville bli tovfri, badad och lätt frisserad.

Många hundar blev det och tyvärr... har jag glömt fotat ngr...fy skäms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback