halsont och Göransson arena

Natten till igår vaknade jag och trodde att jag skulle dö... lite överdrivet men inte så mkt.

Mådde så himla dåligt, fick gå på toaletten och kräkas... Hjärtat dunkade så jag trodde att min sista stund var kommen. Fick ställa in gårdagens jobb... tack för snälla förstående kunder.

Trodde svininfluensan drabbat mig men buller och bång. Låg och planerade jobben,  ombokningar, vem som skulle kunna hjälpa mig med att betala in momsen, vem som skulle kunna hjälpa mig med hundarna osv..

Men med lite vila och frisk luft så har orken börjat komma tillbaka... har nu bara ont i halsen och lite klen i kroppen... men tanten är nog på g igen ;o).... Tvingade mig ut i går med hundarna... tog det lugnt och fick en mängd frisk luft...

I morgon kommer annonsen för mitt 1 års jubileum. så kul.

50 % rabatt på ett rengörande bad, endast tovfria hundar. gäller till och med den 12 sep.
15 % rabatt på klipp och trim, ingår bad, kloklippning och öronrensning, gäller sep ut.

I morgon kväll mellan 18-20 har vi gratis träning på min träningsplan. Finns insturktörer om man vill ha hjälp. Vi bjuder också på fika.

En liten överraskning till alla 4 benta som badat eller frisserat sig ... gäller så länge lagret räcker.... :o) det ska bli kul å se hundarnas min.... Ska försöka vara snabb med kameran där...

 kruotv i solen

I söndags som första Edsbylag , var vi i Sandviken och hade en träningsmatch i Göransson Arena.
Killarna spelade en fantastisk match... vi ledare var lyriska. Deras bästa match någonsin.

Tror att om vi hade haft ett lag bestående av bara 94 av samma klass som vår stomme..  så hade vi garanterat tillhört de absolut bästa i sverige.
Men vårt lag i denna match bestod av en stomme 7 st utespelare och 2 målvakter 94, 1 st 95, 1 st 96 och 3 st 97...
kan ni tänka er... dessa 5 spelare som inte kommit in i pub.. ännu... De är bra nog många cm kortare och bra nog många kilo lättare, men de följer gärna med oss och de sliter som ett djur... en stor heder åt dessa yngre spelare.

Vi vann med 10-3. Sonen som för i år får spela def mitt, gillar verkligen sin nya roll. Han har längtat att äntligen få spela på en pos som han vill. Han har alltid offrat sig för laget, kan man väl säga. Han gjorde en mkt bra insats. Han har en mkt hög lägsta nivå kan man säga. Pricken över i et var att han fick göra ett mål också.

Det är så himla kul att killarna fortfarande vill att jag följer med... tack killar.
 P16
  

En mkt trevlig och fin arena.
Behaglig "värme" inne i hallen. Läktarplats ca 10-15 grader varmt... Nere vid isen mkt kallare förstås... Killarna klagade lite på att det blev för varmt under matchen... klart de är van mera kyla... å tänk senare i vinter när de spelar utomhus också... då blir skillnaden stor... men för mig som bänkidrottar är det ett angeläget problem :o) jag som alltid fryser.


Kommentarer
Postat av: Carina

I nya Göranssons alltså, wow!

Den ser så himla läcker ut, åker ju förbi den när vi åker till vår favvocamping i Årsunda!

Usch, vi är många som är sjuka nu verkar det som,

krya på dig :-)

Postat av: soffie

men usch va otäckt att må så dåligt,

Hoppas du mår bättre nu så du kan ha ditt 1årsjubileum imorrn,

Må gott.

2009-09-08 @ 16:52:03
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna dansar in...

Himmel ja men du när hjärtat dunkar så blir man verkligen rädd..obehagligt..men du sådan tur att det verkar ge sig..



Mmmm alla dina kunder...kan inte vara lätt att bara lägga ned arbetet..



Bandy inomhus alltså...måste vara perfekt..härligt när det går bra med..

2009-09-08 @ 19:38:08
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Carina T

Men vad trist för dig att vara så sjuk.



Kul att se bilder från Göranssons arena.



Kramisar!

2009-09-08 @ 23:10:40
URL: http://ozzyeddie.se
Postat av: Ragnvi

Grattis til Jubiléet!!

Hoppas du mår bättre och att allt är någelunda OK med Krutov?

Kramen!

Ragnvi

2009-09-09 @ 08:24:46
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Plogflickan

Krya på dig! Oj är det redan dax för ett års jubileum, tiden rusar!

2009-09-09 @ 12:41:26
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Så skönt att det inte var den "riktiga flunsan" utan att du piggnade på dig snabbt....

Vad vacker han är...din fine Krutov där han sitter i solen ;o) Puss på honom !!!!

Och kram till dig

Margaretha

2009-09-09 @ 19:37:10
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Carina

Går inte att kommentera på inlägget ovan så jag gör det gär istället!

men du vilken grej, fiskdamm för vovvar, genialt verkligen! Skojigt att titta på deras reaktioner kan jag tro :-)

2009-09-10 @ 07:11:15
URL: http://[email protected]
Postat av: Carina

Spökar det på din blogg som för Rankans :/

går inte kommentera inläggen ovan.

Men jag tänkte allt på Kats idag, först vid ditt hus när jag for förbi och sedan stod det tävling vid klubben...där är hon nog, tänkte jag ;)

ast jag tror nästan det var lika mycket hundar på Voxna marknaden ska jag säga pluss andra fyrfotingar.

Ha en god fortsätning på helgen :)

2009-09-12 @ 20:53:13
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback